2 Nisan 2010 Cuma

Serzenişteeeeeeee...

Üniversite 3’teydim sanırım Vega’nın bu şarkısı çıktığında ya da 4 de olabilir.
“Biraz sev sakinleşir sevdiğinim ben işte,
Boş ver sev sakinleşir sevgilin serzenişte, serzenişşşteee…”
Bağıra bağıra söyler bir yandan da dans ederdim odamda. Geçenlerde tekrar dinledim bu sefer evimin salonunda bağıra bağıra söyleyip dans ettim :) çok keyifli bir şarkı benim için. Sözleri de bir yandan pek manidar. Nasıl manidar? Şöyle ki; hani böyle bazen trip yaparsınız sevgilinize, bazen bilmezsiniz bazen de bilirsiniz ki anlamsızdır ama olsun yine de yapmak istersiniz. İşte o zamanlarda istersiniz ki ya da ben isterim ki sevgilim de bana ilgi göstersin. Sevsin, sarılsın, sakinleştirsin. Ama olmaz, bizde öyle olmaz. Ben trip yapıyorsam sevgilim de derki; bu çok saçma, bu sence normal bir tepkimi falan, filan…eee ne olmuş yani? Her şey normal mi olmak zorunda? Değil. O an mantıkla yaşamıyorsun ki, sadece duyguların biraz karışıyor. Ne olur yani sayın çok gururlu ve ultra mantıklı aşıklar sevgililerine mantık dışı bir ilgi gösterseler.
Sizlere sesleniyorum trip yapıldığında mantıklı açıklama yapmaya çalışan diğer kişi; şarkının da dediği gibi, biraz sev sakinleştir sevdiğin o işte. Boş ver sev sakinleşir sevgili serzenişte…serzenişteee :)

1 yorum:

  1. "belki de geçmişimde bir yerlerim yara aldı, yok belki ben öldürmüştüm yaralanmam palavraydı"
    hatırladığıma çok sevindim:)Ben her neysem işte:)

    YanıtlaSil