26 Aralık 2008 Cuma

Mutsuz geçirilen dakikalar da hayattır...

Başkaları için sevinmenin çok güzel olduğunu biliyor musunuz? Eminim biliyorsunuzdur. Bundan 2 ay önce benim için çok güzel bir geceydi. Sevgilim bir anda nişanlım oluvermişti:) Komik geliyordu ikimize de "nişanlı" olmak. Ama burdaki asıl mevzuu biz değiliz. O gece iki canım arkadaşım sevgili oluverdiler -zaten sevgiliydiler evvelden- yani tekrar denemeye karar verdiler. Öyle sevindim ki...İçim ısınmıştı.
Şimdiyse başka bi canım arkadaşım aşık oldum diyo. Ne ala...:) Öyle üzülmüştüm ki o üzülürken ama ölmeyeceğini biliyordum acıdan. Kimse ölmez çünkü ben de yaşadım biliyorum...
Ama mutsuz geçirilen dakikalar, saatler, günler hatta yıllar da hayattır hem de en sahicisinden. Mutsuz olduğumuz için mutlu oluyoruz, mutsuz olduğumuz için yeni şeyler arıyoruz, mutsuz olduğumuz için daha güzel yazıyoruz:) mutluluğa ulaşmak için yaşıyoruz. Mutsuzluğun tadını bilene, mutluluk yavan gelir. Kıymetini bil ki anla, öğren, büyü, hisset, yaşa, kana, sev. İşte öyle...

3 yorum:

  1. duygularına sahip çık diyorsun yani:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bazen geceleri dua ederken yaşadığım bir mutsuzluk varsa onun içinde şükrederim tugaf gelecek belki ama bunu yapıyorum çünkü o mutsuzluk sayesinde başka şeylerin bana nasıl değerli geldiğini anlıyorum.Çok sevdim ben bu yazıyı...

    YanıtlaSil
  3. aslında bunu ben de yaparım:) benim olan ve olmayan her şey için derim:)
    Sevmene sevindim.

    YanıtlaSil