1 Mart 2017 Çarşamba

Nefes Al


Nefes almak...durmak, dinlenmek, her neredeysen, gökyüzünü göreceğin bir yere çıkıp nefes almak...durmak, nefes almak.

İyi gelecek bir şiir bulmak, okumak ve nefes almak. İyi gelecek bir şarkı bulmak, dinlemek ve nefes almak.

İyi gelecek bir fotoğraf bulmak, bakmak nefes almak.

İyi gelecek bir dost bulup, yapabiliyorsunuz sımsıkı sarılmak ya da bakmak dolu dolu gözlerine ve nesef almak.

Nesef almak hep var, ama nefes almak vaaar..nefes almak vaaaar...Anladın di mi? Anladın biliyorum.

Nefes al nolur, tutma nefesini, ciğerlerine aldığın nefes dışında kalbine de nefes al.

Kalbinin buna daha çok ihtiyacı var inan bana. Nefes al nolur her ne yapıyorsan dur iki dakika ve nefes al.

Biliyorum bazen kaçıp gidesin geliyor, biliyorum bazen çocuk gibi ağlamak istiyorsun, biliyorum bazen domuz gibisin, biliyorum bazen sadece uyumak ve sevişmek istiyorsun, biliyorum bazen sabaha kadar içmek sızmak istiyorsun, biliyorum bazen deliler gibi dans edesin geliyor durduk yere, biliyorum çok fazla yargı var etrafında, biliyorum yorgunsun ama...

Biliyorum ve sen de biliyorsun, yaşamak nefes almak çok güzel. Çok güzel.

Hadi nefes al...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder